مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

خداوندا;
درروزهاي سال جديد 
به خواب آنهايي كه دوستشان داريم آرامش
،
به بيداريشان آسايش،

به زندگيشان نشاط،

به عشقشان ثبات 

به عهدومهرشان وفا
،
به عمرشان عزت،

به رزقشان بركت،

به وجودشان صحت

عطابفرما
.

هر روزتان نوروز / نوروزتان پیروز / نوروزتان امروز / امروزتان دیروز / دیروزتان پیروز / پیروزتان هرروز / گلمراد شدید امروز

ستاره به چشم كوچك مينمايد، اما اين گناه چشم است نه كوچكي ستاره پرداخت قبض جریمه سلام. شادي وغمگيني يه تنوع توسايت. اگه تنها مطالب شادي و خنده توسايت بمونه شايد واسمون يكرنگ و تكراري بشه. هممون به نوعي دل شكسته ايم. به مطالب غمگين هم به نوعي نيازه! بخش غمگين اگه ازسايت حذف بشه مواقعي كه نياز داريم بايد دست به دامن سايتاي ديگه بشيم. پس به نظرمن بهتره كه بمونه!

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

از غضنفر ميپرسن نظرت راجع به نوشابه چيه؟ ميگه: نوشابه آب داره ، گاز داره ، يه خط تلفن و برق هم بزنن ديگه تمومه. پرداخت اینترنتی قبض جریمه یارو ميره سوپر ماركت ميگه يه مايع ظرفشويي خوب بدين ….. صاحب مغازه ميگه : گلي خوبه؟ ….. یارو ميگه: مرسي سلام ميرسونه!

نحوه پرداخت قبض جریمه

بهار امد و با خود گل اورد تابستان امدو با خود گرما اورد پاییز امد با خود مدرسه را اورد زمستان امد و با خود برف را اورد این وسط تو چیکاره ای روش پرداخت آنلاین قبض جریمه خانوم ستايش از تبريز خواهشا پيامك هاي تركي كه ميفرسي باترجمه باشه.تشكر 4jok بزن ريشه ي غم و غصه رو بتركون

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

گاهی دلم میخواهد , وقتی مثل کودکی هایم بغض میکنم ... خدا از آسمان به زمین بیاید , اشک هایم را پاک کند و دستم را بگیرد و بگوید: اینجا آدمها اذیتت میکنند؟ بــیـــا بــــــرویــــــــم .... ... پرداخت قبض جریمه دوستت دارم رازيست كه ميان حنجره ام دق ميكند ، وقتي كه نيستي

دیروز همه ی فامیلای بابام اینا اومده بودن خونه ی ما منم گفتم یه شعبده بازی بکنم مجلس گرم شه همه کف کرده بودن هی میگفتن چطوری این کارو کردی بعد اینکه همه ی حقه هارو گفتم برگشتن میگن اصلا جالب نبود آخه فک و فامیله داریم؟

خدا را دوست دارم،حافظ را نیز دوست دارم.....اما خدا حافظی را آنهم از تو هرگز...

پرداخت قبض موبایل

رفتم سلماني آرايشگر ازم ميپرسه موي سرتو كوتاه كنم؟ گفتم پ ن پ بيل و كلنگ بيار شخمش بزن! چقدردر نظرت کوچکم! اما قلبی بزرگتر از مشت کوچکم دارم چرا که در قلبم عشق تو جا گرفته است. پرداخت قبض موبایل تو دستشویی یکی از سرگـــرمیام اینه که مورچه ها رو غــرق میکنم ، بعد طی یک عملیات نجات حساب شده از غـرق شدن نجــاتشون میدم ! هــرچند ، شانس با بعضی هاشون یار نیست و در حین عملیات نجات ، جان بجــان آفــرین تسلیم میکنن . اما اونایی که زنده میمونن با انگیـزه بیشتری برمیگردن سرزندگیشون . اینجوری بهشون انگیزه زندگی تزریق میکنم.

پرداخت قبض موبایل

شما یادتون نیست اون زمان که غلط گیر نبود یه پاک کن های دو رنگ بود یه طرف قرمز یه طرف آبی... آبی واسه پاک کردن خودکار بود که به تنهایی هیچ تاثیری نداشت باید تف میزدیم بهش دفترامونم پاره میشد و بسیار هم شاد بودیم... قبض موبایل سمت من هواي زندگي تره / قايق سوخته رو آب شناوره / سمت من فردا يه تكرار ديگست / پشت هر ديوار يه ديوار ديگست.

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

اشکم در مشکم ديشب مشق ننوشتم چه بد کردم که لعنت بر خودم باد شعر جديده اصغر 2اف ام!! پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور چرا زنان ، مردان باهوش را دوست دارند؟ بخاطر اینکه دو قطب غیر همنام همدیگر را می ربایند!

پرداخت آنلاین قبض موبایل

زندگی مثل یک کشتی میمونه که تو ملوانش هستی که باید هدایتش کنی، ولی گاهی اوقات که خسته شدی میتونی بسپاریش به دست موجها سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور عشق به خدا مثل لینک دانلود میمونه یه درخواست که میکنی 100تا از طرفش برات میاد وقتي تو پشت فرمون باشي و بابات كنار دستت ، ممكنه يه سري قوانين جديد هم به قوانين راهنمايي رانندگي اضافه بشه ؛ وقتي بابات نشست پشت فرمون ، همون قوانين راهنمايي رانندگي هم مي تونه كنسل بشه !

پرداخت قبض موبایل

قبض جریمه

زندگی را دور بزن و آنگاه که بر تارک بلندترین قله ها رسیدی، لبخندت را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند. اگه بجای نیمه ی گمشدم دنباله دایناسور می گشتم تا الان پیدا کرده بودم !

پرداخت قبض جریمه

ستاره وقتی میشکنه میشه شهاب، اما دلی که میشکنه میشه سوال بی جواب. چیلرو قبض جریمه امروز خم شدم و درگوش نوزادي که مرده ب دنيا آمده بود آهسته گفتم : بخواب ک چيزي را ازدست نداده اي.....!

قبض جریمه

ســــه حرف دارد اما براي پر کردن تنهايي من حرف ندارد... \"خـــــــــــدا پرداخت قبض جریمه کاش معشوقه ز عاشق طلب جان میکرد ، تا که هر بی‌ سرو پایی‌ نشود یار کسی‌

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

اسمش دلــــــه ! اگر قرار بــــــود بفهمــــه که دل نمیشــــد،می شد مغــــــــز ! دلـــــه .. نمی فهمــــــه استعلام و پرداخت قبض جریمه کلّ ِ دنیـــــــــا را هم که داشته باشی باز هم دلت میخواهد ، بعضی وقتها فقـــــــــط بعضی وقتها اصـلاً برای ِ یک لحظه هم که شده، همه ی دنیای ِ یک \"نفـــــــــر\" باشی! ضعیف ترین کلمه \"حسرت\" است. آن را نخور سست ترین کلمه \"غرور\" است آن را بشکن لطیف ترین کلمه \"لبخند\" است آن را حفظ کن

منبع: پرداخت قبض جریمه

در مصرف شارژ همراه اول خود صرفه جویی

طرح جدید همراه اول با نام «روزهای گرم حرفی»

شاید نام سرویس جدید همراه اول را شنیده باشید نام این سرویس روزهای گرم حرفی می باشد که با استفاده از این سرویس شما مشترک همراه اول می توانید به طور قابل توجهی استفاده از شارژ همراه اول خود را کاهش دهید برای استفاده از این سرویس شما می بایست که ابتدا هزار تومان شارژ تهیه کنید و یا اگر دارای سیم کارت دائمی می باشید این مبلغ بر روی قبض شما درج خواهد شد.

با توجه به توضیحات همراه اول که در وبسایت خود درج کرده است با این هزار تومان شارژ شما می توانید از 60 دقیقه تماس داخل شبکه برخوردار شوید.

همانطور می دانید که تعرفه مکالمه برای یک دقیقه برای سیم کارت های دائمی 57 تومان و 67 تومان برای سیم کارت های اعتباری می باشد و با ضرب این تعرفه ها در 60 که مدت زمانی است که در این طرح می توانید مکالمه داشته باشید دارندگان سیم کارت های دائمی میتوانند 3200 تومان و مشترکین اعتباری همراه اول 2400 تومان در مصرف شارژ همراه اول خود صرفه جویی داشته باشند.

همراه اول اعلام کرده است که طرح جدید همراه اول با نام «روزهای گرم حرفی» از دیروز برای تمامی مشترکین در سراسر کشور فعال شد ، این طرح یک طرح زمستانی همراه اول می باشد .

بر طبق خبری که در وبسایت این اپراتور درج شده است مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول با پرداخت یک هزار تومان و خرید شارژ همراه اول می توانند 60 دقیقه مکالمه درون شبکه ای رایگان داشته باشند (دقت داشته باشید که اول میگه هزار تومان میگیریم 60 دقیقه رایگان صحبت کنید :D ) توجه داشته باشید که از این شارژ در مکالمه های داخل شبکه بهره مند شوید.

شارژ همراه اول

به گزارش ایتور، به نقل از اداره کل ارتباطات این شرکت، مشترکین می توانند از این تخفیف از ساعت 7 تا 23 هر روز قابل استفاده است. در این طرح نیازی به برقراری یک تماس به مدت 60 دقیقه نمی باشد، و مشترکین می توانند از این 60 دقیقه در تماس متفاوت استفاده کنند. پس توجه داشته باشید که از این شارژ در بازه زمانی مشخص شده میتوانید استفاده کنید.

همراه اول یک محدودیت در نظر گرفته است که هر یک از مشترکین در هر روز تنها یکبار مجاز با استفاده از این طرح می باشند که بلافاصله پس از انتخاب، این تخفیف برای مشترک اعمال می شود و هزینه ی آن یا از شارژ همراه اول مشترک و یا در صورت حساب او ثبت میشود. شارژ همراه اول را از وبسایت ایتور و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

شما میتوانید برای فعال سازی این طرح از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

۱- شماره گیری #۳۳۶۱*۱۱۱*
۲- ارسال عدد ۳۳۶۱ به شماره ۱۱۱
۳- ارسال عدد ۱ به شماره ۸۰۶۴

ما با یک سری محاسبات پیشرفته پی به این نکته برده ایم که با استفاده از این طرح مشترکین اعتباری 3 هزار و 20 تومان و مشترکین دائمی 2 هزار و 420 تومان می توانند از تخفیف شارژ همراه اول بهره مند شوند، با توجه به تعرفه ی دقیقه ای 57 تومان برای سیم کارت های دائمی و 67 تومان برای سیم کارت های اعتباری همراه اول.

مراقب باشید: مشترکین همراه اول توجه داشته باشند که همراه اول همچون بسته های تخفیفی گذشته ی خود راهکاری برای اعلام باقی مانده بسته خود در نظر نگرفته که ممکن است باعث افزایش هزینه ی قبوض مشترکین دائمی و تموم شدن سریع شارژ همراه اول کاربران اعتباری خواهد شد، پس در استفاده از این بسته ها دقت لازم داشته باشید.

همانطور که در مقاله های قبلی هم ذکر شده است از این قبیل مشکلات نیز برای طرح 55+5 همراه اول برای مشترکین رخ میدهد که در نتیجه منجر به اعتراض کاربران به پرداخت قبض صادر شده می شود .

برای بار دیگر ما به شما پیشنهاد می کنید که تمام کارهای اینترنتی و خرید شارژ همراه اول را از وبسایت ما یعنی etore.ir انجام دهید.

منبع: روز های گرم حرفی با همراه اول

ویژگی های از این جیب به اون جیب

طرح از این جیب به اون جیب همراه اول

از این پس مشترکین همراه اول می توانند با خرید یک سیم کارت 10 هزار تومانی همراه اول علاوه بر پا5 هزار تومان شارژ آغازین، با خرید شارژ همراه اول از 5 هزار تومان شارژ هدیه برخوردار شوند. همچنین شما با خرید یک سیم کارت 5 هزار تومانی همراه اول علاوه بر پانصد تومان شارژ آغازین، با خرید شارژ همراه اول از 5 هزار تومان شارژ هدیه برخوردار شوید.

طرح جدید همراه اول از این جیب به آن جیب نام دارد و ویژه مشترکینی است که به تازگی سیم کارت همراه اول خریداری نموده اند از مهمترین ویژگی این سیم کارت ها می توان به آن اشاره کرد که ظرف مدت 3 ماه پس از خرید سیم کارت، اگر برای سیم کارت خود اقدام به خرید شارژ نمایید 5 هزار تومان شارژ هدیه دریافت خواهید کرد. 

با طرح بسته از این جیب به اون جیب همراه اول به استقبال مشترکین جدید میرود.

 

ویژگی های از این جیب به اون جیب

توجه داشته باشید که انتقال شارژ همراه اول از یک مشترک به مشترک دیگر منجر به دریافت شارژ هدیه همراه اول نخواهد شد و برای دریافت شارژ خود مشترک باید اقدام نماید.

در این طرح هر مشترک بعد از اولین خرید شارژ همراه اول به هر طریقی خواه تهیه ی پین کد یا خرید شارژ مستقیم و یا خرید اینترنتی شارژ از طریق وبسایت ایتور به نشانی etore.ir/buy شارژ به جز جیرینگ پنج هزار تومان شارژ همراه اول داخل شبکه دریافت خواهد کرد.

کسانی که مشمول این طرح می باشند برای دریافت شارژ خود باید حداکثر پس از سه ماه از تاریخ ثبت نام اقدام به خرید شارژ همراه اول نمایید بدیهی است که پس از سپری شدن این مدت و عدم خرید شارژ توسط مشترک هدیه به او تعلق نخواهد گرفت.

شارژ از این جیب به اون جیب قابل اینتقال نمی باشد.

مشترکین فقط تا انتهای پاییز مهلت به فعالسازی این طرح داشتند که این طرح فعلاً تمدید شده است.

شارژی که از این طرح دریافت خواهید کرد برای هر عملیات داخل شبکه از قبیل ارسال پیامک، مکالمه، استفاده از اینترنت میتواند از این شارژ استفاده نماید و همچنین میتوانند بسته های مختلف را فعالسازی نماید.

 

طرح از این جیب به اون جیب همراه اول

سیم کارت های 10 هزار تومانی همراه اول

این نوع سیم کارت ها 10 هزار تومان می باشد و دارای پنج هزار تومان شارژ همراه اول اولیه و پنج هزار تومان شارژ هدیه می باشد که بعد از اولین شارژ مشترک می تواند از آن استفاده کند.
نحوه ی فعال سازی شارژ هدیه این نوع سیم کارت ها به شکل سیم کارت های 5000 تومانی همراه اول میباشد.

 

سیم کارت های 5 هزار تومانی همراه اول

قیمت این سیم کارت ها پنج هزار تومان می باشد و دارای پانصد تومان شارژ همراه اول اولیه و پنج هزار تومان شارژ هدیه می باشد که بعد از اولین شارژ مشترک می تواند از آن استفاده کند.

برای دریافت شارژ هدیه می بایست که مشترک ظرف حداکثر سه ماه پس از ثبت نام باید اقدام به خرید یک شارژ همراه اول نماید و شارژ را در سیم کارت خود وارد نماید تا اعتبار هدیه برای او فعال شود از این شارژ در تمامی فعالیت های داخل شبکه می توان بهره برد.

 

مشترکین همراه اول و سایر اپراتور برای آگاهی از سایر طرح های اپراتور ها و سرویس های آنها می توانند به پایگاه اینترنتی ایتور به نشانی etore.ir مراجعه نمایند.

همچنین برای خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل به صورت پین و مستقیم و همچنین پرداخت قبوض و خرید شارژ وایمکس می توانید به وبسایت اشاره شده در بالا مراجعه نمایید.

طرحی که در بالا درباره آن بحث کردیم تنها مخصوص مشترکانی می باشد که به تازگی سیم کارت همراه اول را خریداری نموده و هنوز برای آن شارژی خریداری نکرده اند.

انتقال شارژ دائمی به اعتباری همراه اول

انتقال شارژ دائمی به اعتباری همراه اول

امکان انتقال شارژ دائمی به اعتباری همراه اول برای تمامی مشترکین دائمی فعال می باشد و نیاز به هیچ گونه فعال سازی ندارد. به جز مشترکینی که در ذیل این مطلب به آنها اشاره شده است. همچنین تمامی مشترکین دارای سیم کارت اعتباری فعال میتوانند از این طریق شارژ همراه اول خود را افزایش دهند.

یکی از روش های تهیه شارژ برای سیم کارت های اعتباری، می توان به انتقال شارژ از سیم کارت های دائمی به سیم کارت های اعتباری اشاره کرد که روشی بسیار ساده و آسان می باشد که روش انجام آن در پست زیر به صورت کامل و با جزئیات ذکر شده است. سرویس جدید همراه اول به این گونه عمل می کند که شما می توانید از طریق سیم کارت دائمی خود برای مشترکین اعتباری این اپراتور اعتبار ریالی ارسال کنید و هزینه آن را از طریق قبض ماهانه و صورت حساب دوره ای خود پرداخت نمایید.

روش استفاده از این سرویس:
شما میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی 8911 از این سرویس کنید، که روش استفاده از آن در عکس زیر توضیح داده شده است:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

هم اکنون با استفاده از طرح جدید همراه اول شما می توانید از سیم کارت دائمی خود برای سیم کارت های اعتباری خود و یا دیگران و آشنایان اعتبار و شارژ همراه اول انتقال دهید روش انتقال نیز بسیار ساده می باشد که در زیر به طور مفصل در باره آن صحبت شده است.

با استفاده از این سرویس شما می توانید سایر سیم کارت های اعتباری را با روشی بسیار ساده و آسان شارژ نمایید کارمزد و نحوه انجام آن در زیر ذکر شده است.

در این آموزش ما قصد داریم نحوه انتقال شارژ بین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول را برای شما شرح دهیم با استفاده از این سرویس شما می توانید از سیم کارت اعتباری خود به هر مبلغی احتیاج داشتید شارژ همراه اول منتقل نمایید و هزینه این انتقال به صورت قبض می بایست پرداخت کنید به عبارت دیگر مبلغ شارژ بر روی صورت حساب ماهانه شما محاسبه خواهد شد و برای پرداخت قبوض خود می توانید از سرویس پرداخت قبوض ایتور بهره ببرید.

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

برای انتقال شارژ شما نیاز به رمز انتقال دارید که به روش زیر میتوانید آن را دریافت نمایید:
شما می توانید با استفاده از شماره 8910 و ارسال یک پیامک خالی به این شماره رمز انتقال شارژ مخصوص به خود را دریافت نمایید.

شما میتوانید با ارسال یک پیامک خالی به شماره 8911 راهنمایی های لازم جهت انتقال شارژ را دریافت نمایید، در تصویر زیر نحوه استفاده از سرویس انتقال شارژ همراه اول توضیح داده شده است:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

همراه اول سرویس جدیدی با عنوان انتقال شارژ دائمی به اعتباری ارائه کرده که با استفاده از آن مشترکان دائمی میتوانند در زمان بسیار کوتاه از طریق خط خود برای مشترکین دارای سیم کارت اعتباری، شارژ همراه اول ارسال کنند. با استفاده از این روش مشترکین سیم کارت های اعتباری میتوانند علاوه بر روش های مرسوم برای تهیه شارژ مانند خرید اینترنتی شارژ، خرید از طریق خودپردازها، استفاده کارت خوان ها و کدهای USSD از خطوط دائمی نیز شارژ همراه اول دریافت نمایند. مبلغی که مشترک ارسال کننده ی شارژ برای خط اعتباری ارسال می کند در پایان دوره ی صورت حساب بر روی قبض مشترک محاسبه میشود و مشترک میتواند قبض خود را از طریق پرداخت قبوض، پرداخت نماید.

بعد از اینکه شما تقاضای خود را مبنی بر انتقال شارژ را به شبکه ارسال کردید، سیستم ابتدا به درستی رمز، مبلغ شارژ همراه اول و شماره مشترک دریافت کننده شارژ می پردازد و سپس یک پیامک برای مشترک دریافت کننده شارژ ارسال می شود:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

اگر مشترک انتقال شارژ را تایید نماید، پروسه تکمیل میشود و هر مشترک ارسال کننده شارژ و دریافت کننده از طریق پیامک از انتقال شارژ باخبر می شوند:

انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری

تعرفه انتقال شارژ همراه اول برای هر بار چهل تومان می باشد.

 

بند 7 : شرایط و محدودیت های استفاده از امکان انتقال شارژ

  • مشترکین دائمی در هرماه فقط میتوانند ده هزار تومان شارژ منتقل نمایند.
  • شارژ همراه اول قابل انتقال در هر بار انتقال شارژ باید مضربی از هزار تومان باشد و بین هزار تا ده هزار تومان باشد.
  • اگر مشترک داری شرایطی مانند تقسیط قبض، سیم کارت تست و یا سیم کارت اداری باشد حق استفاده از این امکان را نخواهند داشت.
  • اگر مشترکین دائمی بدهی آنها به 60 درصد ودیعه شان برسد امکان استفاده از این سرویس از آنها سلب میشود.

توجه داشته باشید که در هر مرحله که شما از طریق سیم کارت دائمی خود اقدام به انتقال شارژ همراه اول می نمایید هزینه ای مازاد از مبلغ ارسال شده از شما کسر خواهد شد این مبلغ به عنوان تعرفه انتقال شارژ از شما کم می شود.

استفاده از این سرویس مزایا و ویژگی های فراوانی برای شما خواهد داشت یکی از این ویژگی می توان به این اشاره کرد که دیگر برای خرید شارژ نیاز به مراجعه به فروشگاه و یا خودپرداز نخواهید داشت.

این سرویس بیشتر زمانی به کار می آید که به عنوان مثال بخواهید برای فرزند از سیم کارت دائمیتان شارژ ارسال کنید و تنها در چند ثانیه این عمل را به انجام برسانید.

توجه داشته باشید که رمز انتقال شارژ برای هریک از مشترکین ثابت و غیر قابل انتقال می باشد پس تمام مسئولیت های آن به عهده مشترک می باشد و همراه اول هیج گونه مسئولیتی بابت رمز انتقال ندارد.

نحوه به اشتراک گذاشتن بسته های اینترنتی

نحوه به اشتراک گذاشتن بسته های اینترنتی

ایرانسل پیشتاز در معرفی سرویس های جدید و جذاب برای مشترکین می باشد با ما همراه باشید تا سرویس جدیدی از این اپراتور را برای شما معرفی کنیم.

در این طرح شما با خرید یک بسته اینترنت برای یکی از سیم کارتهایتان می توانید بسته را برای سایر سیم کارت های خود و یا سایر مشترکین share نمایید.

با استفاده از سرویس چند کاربره ایرانسل شما قادر خواهید بود برای یک سیم کارت ایرانسل خود یک بسته را خریداری نمایید و آن را با سایر مشترکین به اشتراک بگزارید.

امروزه داشتن یک اینترنت پرسرعت یکی از ملزومات زندگی ها می باشد. شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که خواسته باشید بسته ی اینترنتی ایرانسلی را که برای یکی از سیم کارتهای ایرانسل خود خریده اید را با سایر سیم کارت های اعتباری ایرانسل به اشتراک بگزارید شاید بگویید این کار چه مزیتی دارد با یک مثال مزیت این طرح جدید ایرانسل را برای شما شرح می دهیم.با ایتور همراه باشید.

اشتراک بسته های اینترنتی

به فرض شما دارای یک تلفن همراه و یک سیم کارت ایرانسل برای آن می باشید برای این سیم کارت یکی از بسته های تشویقی ایرانسل را با خرید شارژ ایرانسل فعال کرده اید و علاوه بر این تلفن همراه، یک تبلت که داخل آن یک سیم کارت ایرانسل قرار دارد حال شما می توانید بسته ی ایرانسل خود را بین این دو سیم کارت به اشتراک بگزارید و مجبور به خرید شارژ ایرانسل و فعالسازی بسته ای دیگر برای سیم کارت دوم خود نباشید. این سرویس اولین بار توسط ایرانسل در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

 

معرفی حساب چند کاربره ایرانسل

نام این سرویس را ایرانسل، حساب چند کاربره نامیده است شما می توانید با خرید یکی از بسته های اینترنتی ایرانسل، این بسته را بین چندین سیم کارت به اشتراک بزارید با استفاده از این سرویس سایر سیم کارت ها نیز میتوانند از این بسته بهره مند شوند. به عنوان مثال شما می توانید یک بسته برای یکی از سیم کارت های خود خریداری کنید و آن را با سایر سیم کارت هایتان به اشتراک بگزارید توجه داشته باشید که خرید این بسته های ملزم به پرداخت تعرفه ی آنها با استفاده از شارژ ایرانسل میباشد.

 

طریقه فعالسازی حساب چند کاربره ایرانسل

برای فعال سازی این سرویس مشترکین ایرانسل میتوانند با کدهای USSD که در شکل زیر معرفی شده سرویس چند کاریره را فعال و یا غیرفعال نمایند:

نحوه اشتراک بسته های اینترنتی ایرانسل

پیشنهاد میشود برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی از کد USSD به شماره #400* استفاده شود.

 

نکات استفاده از حساب چند کاربره ایرانسل

مشخص کردن نفراتی که میتوانند از این بسته استفاده کنند توسط سرشاخه صورت میگیرد.

از این سرویس ایرانسل تنها می توانید در سیم کارت های اعتباری استفاده کنید.

مشترکی که اقدام به خرید بسته میکند سرشاخه نامیده می شود سرشاخه خود را باید عنوان زیر شاخه معرفی کند تا بتواند از بسته استفاده کند.

در صورتی که کاربری درحال استفاده از بسته دیگر ایرانسل باشد، سرویس چند کاربره نسبت به بسته ی قبلی او اولویت دارد.

توجه داشته باشید که میزان استفاده تمام کاربران با هم جمع میشود و از حساب چند کاربره ایرانسل کسر میشود.

توجه داشته باشید که در این سرویس تنها میتوانید از بسته های 2، 5 و 20 گیگابایتی استفاده کنید.

 

طریقه خرید شارژ برای سیم کارت های ایرانسل: برای خرید شارژ ایرانسل می توانید از سایت ایتور به آدرس etore.ir/buy مراجعه نمایید.

وبسایت etore.ir علاوه بر دارا بودن امکان خرید کارت شارژ برای اپراتورهای مختلف، منبعی برای آگاه شدن از آخرین طرح ها و سرویس اپراتورهای رایتل، ایرانسل و همراه اول می باشد.

همچنین شما می توانید برای خرید آنتی ویروس و پرداخت قبوض خود نیز از وبسایت etore استفاده نمایید، موفق و موید باشید، گروه خبری سایت ایتور.

اینترنت ایرانسل - تعرفه و بسته های آن

اینترنت ایرانسل - تعرفه و بسته های آن

ایرانسل اقدام به معرفی بسته های متنوع با مهلت های زمانی مختلف کرده است که شما می توانید بسته به نیاز خود اقدام به خرید هر کدام از آنها نمایید در این پست بسته های یک روزه، هفت روزه، سی روزه، 3 و 6 و 12 ماهه این اپراتور معرفی شده است.

استفاده از اینترنت همراه به صورت آزاد و بدون بسته اصلاً و ابداً به صرفه نمی باشد ما توصیه می کنیم در صورت نیاز اقدام خرید و فعالسازی بسته های اینترنتی ایرانسل نمایید.

این روزها به فراگیر شدن اپ های ارتباطی همچون وایبر، لاین، واتس آپ و ... استفاده از اینترنت همراه نیز به شدت افزایش یافته است، در این پست قصد داریم تا بسته های ایرانسل ویژه اینترنت را به شما معرفی نماییم.

مشترکین ایرانسل می توانند پس از فعال سازی اینترنت سیم کارت های ایرانسل مشترکین می توانند از امکانات و مزیت های آن بهره مند شوند و به روش های مختلف اعم از خرید اینترنتی شارژ ایرانسل به صورت مستقیم و یا پین کد اقدام به تهیه شارژ ایرانسل نمایند.

همچنین ایرانسل جهت رفاه شما مشترکین، تعرفه های اینترنت همراه خود را به شرح زیر کاهش داده است:

همانطور که می دانید تعرفه پیشن برای دریافت و ارسال هر کیلوبایت داده برای سیم کارت های دائمی 14.8 ریال بود که ایرانسل این تعرفه را به 5. ریال برای هر کیلوبایت کاهش داده است.

و به همین صورت برای سیم کارت های اعتباری نیز در تمامی ساعت تعرفه 14.8 ریال بوده که ایرانسل این مبلغ را به 75. ریال کاهش داده است.

 

روش های تهیه شارژ برای خرید بسته های اینترنت

روش اول: خرید شارژ از طریق اینترنت

برای خرید شارژ ایرانسل و یا سایر اپراتورها کاربران می توانند با مراجعه به وبسایت ایتور (etore.ir/buy) و قسمت خرید شارژ اقدام به تهیه ی شارژ ایرانسل مورد نیاز نمایند به این صورت که پس مراجع به سایت ایتور به قسمت خرید شارژ رفته و اپراتور ایرانسل را انتخاب کرده، سپس شماره تلفن همراه و ایمیل به انضمام مبلغ شارژ وارد نمایید سپس بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید تا به درگاه بانک متصل شوید با وارد کردن شماره کارت و رمز اینترنتی آن می توانید به صورت اینترنتی شارژ ایرانسل تهیه نمایید.

 

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

روش دوم: استفاده از شارژ ویژه ی اینترنت ایرانسل

شارژ ویژه اینترنت : مشترکین میتوانند با تهیه شارژ به صورت کد از وبسایت ایتور و وارد کردن کد شارژ به صورت #کد شارژ*145* از شارژ ایرانسل مخصوص اینترنت همراه با تخفیف ویژه بهره مند شوید شما می توانید جزئیات این طرح در تصویر مشاهده نمایید:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

نحوه دریافت باقی مانده حساب اینترنت ایرانسل

مشترکین ایرانسل میتوانند برای مطلع شدن از باقی مانده حساب اینترنت همراه خود ار کد USSD زیر استفاده کنند :

*۵۵۵*۱*۴#

 

بسته های اینترنت ایرانسل: ایرانسل اقدام به ارائه بسته های ویژه ای مخصوص اینترنت همراه خود نموده است در عکس های زیر می توانید نحوه ی فعالسازی، قیمت، حجم، مهلت استفاده این بسته ها مطلع شوید:

بسته اینترنت سه ماهه، شش ماهه و 12 ماهه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

 

بسته اینترنت هفت روزه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

بسته اینترنت سی روزه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

بسته اینترنت همراه ایرانسل یک روزه:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل

 

در صورتی که قبل از تمام شدن اعتبار بسته ی جاری، بسته دیگری را فعال کنید کیلوبایت های باقی از سرویس قبلی را میتوان در سرویس جدید استفاده کرد، این ویژگی شامل بسته های نامحدود اینترنت نمی شود.

مشترکین توجه داشته باشند که مهلت زمانی برای استفاده از هریک از بسته های ذکر شده سی روز میباشد.

ما خرید و فعالسازی بسته های اینترنت همراه را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد مقرون به صرفه نمی باشد.

ایرانسل نوعی دیگر از بسته ها به نام بسته های ترکیبی نیز دارا می باشد که ان شالله در پست های آینده به آن پرداخته خواهد شد.

همانطور که در بالا نیز مشاهده کردید تنوع بسته های ایرانسل چه از لحاظ حجمی و چه از لحاظ زمانی زیاد می باشد که شخص می تواند با توجه به نوع نیاز خود اقدام به فعال سازی آنها نماید.

عاشقانه ترین جملات زیبا
جملات زیبا

میری برای کار ، کاری برای تخت ، خوابی برای جان ، جانی برای مرگ ، مرگی برای یاد ، یادی برای سنگ این بود زندگی .... ( زنده یاد حسین پناهی )

جملات زیبا و عاشقانه

یه حیف نون تو بهشت داشت با خرش میرفت که یک دفعه عیسی با ماشین مدل بالا با سرعت از جلوش رد میشه . حیف نون میگه : والا اگه مونم کره خدا بیدم حالا بنز داشتم !

متن های زیبا

آیا میدانید که بهترین وسیله برای تمیز کردن بینی ، انگشت است و تمام مردم دنیا از قدیم از همین ابزار استفاده می کردند

جملات زییا از وبسایت جوک لند

از حیف نون می پرسن نظرت درباره بند گردنیه موبایل چیه ؟ میگه خیلی خوبه . فقط موقع شارژ چند ساعتی آدمو علاف میکنه

منبع: jokland.ir/cat/65

جملات زیبا برای رایتل
عمس پست

به غضنفر میگن اگه تو موتور ماشین ماست بریزیم چی میشه میگه هیچی بجای بوق میگه دوغ تست معرفت شناسی : 1- اگه دوستم داری یه جوک بفرست 2- اگه عاشقمی بهم زنگ بزن 3- اگه برات مهمم یه تک زنگ بزن 4- اگه دوست داری همدیگر و ببینیم یه اس ام اس خالی بفرست 5- اگه برات مهم نیستم هیچ کاری نکن

اس ام اس رایتلی باحال

آقا رفتم یه رایتل خریدم خیلی هم عالیه ولی... نمیدونم چرا ایرانسل دیگه بهم اس نمیده! یعنی فهمیده؟ :-/ شارژ رایتل وقتی داری فکر می کنی که من دارم فکر می کنم که تو داری فکر می کنی که من به چی فکر میکنم دلم می خواد که فکر کنی که من به تو فکر میکنم .

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

دو تا تركه دو تا گاو ميخرن، اولي به دومي ميگه: حالا چي كار كنيم كه گاوامون با هم اشتباه نشن؟ دومي ميگه: تو دست به گاوت نزن، من يه گوش گاومو ميكنم. بعد از چند وقت، گاو اولي هم گوشش گير ميكنه به يه جايي كنده ميشه. ايندفعه دومي ميگه: تو دست به گاوت نزن من دم گاومو ميكنم. از قضا بعد از چند وقت دم اون يكي گاوه هم كنده ميشه....... خلاصه هي اولي ميزنه يه جاي گاوشو ناقص ميكنه، اون يكي گاوه هم همون بلا سرش مياد. آخر سر اولي شاكي ميشه به دومي ميگه: اصلاً سفيده مال من سياهه مال تو

رایتل و ایتور

مکالمه تصویری رایتل هم دردسرشده چون چی بپوشم، وای آرایش نکردم را توخونه هم به جون دخترا میندازه. خرید شارژ رایتل بچه ها نت من رایتل هست.مال شما هم هی قطع و وصل میشه نتتون? از غضنفر میپرسن سه تا اعضا بدن نام ببر میگه مری معده مریم میگن مریم دیگه چه صیغه ایه میگه مریم جیگر منه

اس ام اس عاشقانه

حیف نون می خواسته نماز بخونه، میگه:
الحمدلله رب العالمین… خدایا! سرتو درد نمیارم… ولاالضالین
::::
::::
وقتي كسي ناراحتت ميكنه 42 تا ماهيچه استفاده ميشه تا اخم كني، اما فقط 4 تا ماهيچه لازمه تا دستت رو دراز كني و بزني پس كلش
::::
::::
روش دفع انگل: 3 روز فقط چایی و بیسکویت میخوری،‌ روز 4 فقط چایی میخوری در این موقع کرم میاد بیرون و میپرسه پس بیسکویت کو؟ میگیریش
::::
::::
هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
.
.
هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود
::::
::::
خبر فوري:....بالاخره لحظاتي پيش ماهواره اميد موفق شد بين دو ماهواره روسي و آمريکايي پارک دوبله کند !

متن های زیبا در وصف کارت شارژ رایتل

مسافري كه تازه به شهر وارد شده بوده از آقاي خنگ مي پرسه ما اينجا غريبيم... كجا آمپول مي زنن... طرف باسنش رو نشون مي ده مي گه اينجا!

کارت شارژ رایتل

مدير تيمارستان گزارش دادند شب پيش يكي از بيماران قصد خودكشي در وان حموم را داشته ولي خوشبختانه يك بيمار ديگر به نام حیف نون نجاتش داده. پزشك تيمارستان پس از مطالعه پرونده حیف نون صداش كرد و گفت: وقتش رسيده كه تورو آزاد كنم اين اقدام بزرگ تو نشون ميده حالت خوب شده. البته متاسفم... اون بيمار بالاخره اين كارو كرد. اين بار خودشو تو بالكن اتاقش حلق آويز كرده. حیف نون می گه: نه اون خودكشي نكرده، چون خيس بود من آويزونش كردم خشك بشه! خرید شارژ اینترنتی رایتل يارو ريش پروفسوري داشته، ميره پيش رفيقاش و ميگه: هر سوالي دارين امروز بپرسين، فردا ميخوام ريش هامو بزنم!

خرید شارژ رایتل

يه معتاد 2 تا سيگار تو دهنش گرفته بود داشت مي كشيد ازش ميپرسن چرا 2 تا سيگار مي كشي ميگه يكي واسه خودم يكي هم از طرف دوستم كه زندونه بعد از يه مدتي مي بينن همون معتاد يه دونه سيگار مي كشه بهش ميگن حتما دوستت از زندان آزاد شده ميگه نه خودم ترك كردم! خرید شارژ از ایتور کشتي در حال غرق شدن بود. ناخدا فرمان خروج از کشتي را صادر کرد. مردها براي خروج هجوم آورده بودند. ناخدا مانع خروج مردها شد و گفت: خجالت بکشيد حق تقدم با زنان است. زنان بسيار خوشحال شدند و ضمن تشکر از ناخدا به خاطر رعايت حق خانم ها يکي يکي از کشتي خارج شدند... پنج دقيقه بعد ناخدا گفت: آقايان بفرمائيد پياده شويد کوسه ها به اندازه کافي سير شده اند!

شارژ اینترنتی رایتل

خسیسه داشت خيار پوست ميكند هي مي گفت ياحضرت عباس توش موز باشه ! شارژ رایتل يه طرف گفتن: با وطنم جمله بساز. طرف گفت: ديروز رفتم حمام و تنم را شستم! به طرف گفتند: منظورمون ( ط ) دسته دار بود. طرف گفت: اتفاقا با تي دسته دار تنمو شستم از يك معتاد ميپرسن چطور شد كه معتاد شدي؟ ميگه با بچه ها قرار گزاشتيم روزهاي تعطيل تفريحي بكشيم يه هويي خورديم به عيدنوروز

خرید اینترنتی شارژ رایتل

مي دوني چرا توشک رو قبل از دوختن با چوب مي زنن ؟ چون بعدا هر چي ديد صداش در نياد

متن جدید درباره کارت شارژ

داش سام و علیکم با اجازت روغن ماشینتو خالی کردم به جاش خون جیگرمو ریختم تا هر وقت استارت زدی به عشقت بسوزم ذت زیاد...

سری جدید متن شارژ رایتل

حیف نون برای خودكشی كردن طناب به كمرش میبنده میگن چرابه كمرت بستی میگه آخه اول انداختم گردنم داشتم خفه میشدم خرید شارژ رایتل مردی با افتخار گفت: زن من یك فرشته است مرد دیگری جواب داد: خوش به حالت، زن من هنوز زنده است.

اس ام اس خنده دار رایتل

یك زن خوب زمانی كه اشتباه می كند، همسر خود را می بخشد. کارت شارژ رایتل چون دو سال است ازدواج كردم، دیگر از تروریست ها وحشتی ندارم.

خرید کارت شارژ رایتل

من در ازدواج شانسی نداشته ام، اولی مرا ول كرد و رفت، و دومی این كار را نكرد. خرید کارت شارژ رایتل مردی برای یافتن همسر در روزنامه آگهی داد، فردای آن روز صدها نامه برای او آمد كه نوشته شده بود: می توانید همسر مرا بگیرید.

متن جدید درباره کارت شارژ

برای اینكه با یك مرد شاد باشید باید او را كاملا درك كنید و كمی دوست داشته باشید برای اینكه با یك زن شاد باشید باید او را كاملا دوست داشته باشید و اصلا سعی نكنید كه او را درك كنید

متن و جملات زیبا

بادبادک تنهاهمان قدرازآسمان سهم میبردک نخش ب اواجازه دهد اماخودراباخیال درزمین نبودن آرام میکند نگذارهیچ نخی بتووصل باشد نخهاتنهالایق عروسکهای خیمه شب بازی هستندوبس دردداردروزی بفهمی تمام حرکاتی ک ازتوسرمیزندبابت تفکری است ک اکثریت بتوالقاکرده اند

اس ام اس جدید

مادر راستش را بگو زمانی که مرا آبستن بـودی . . . چقدر لیلی‌و مجنون خوانده ای که قلبم اینطور سرشار از عاشقانه هاست

پیامک باحال و جذاب

زن باس وسط سریال مورد علاقش یهو‌ بزنه شبکه ورزش ..‌. بگه‌ فوتبالت شروع شد عشقم ... ! اینا زن زندگی ان ، اینارو بگیرین ^_^

متن و جملات زیبا

نمیگم مال من باش ... نمیگم ڪنارم باش ... حتے نمیگم با این و اون نباش ... فقط میگم اگہ ڪسے دلت رو شڪست ... بہ یاد اونے ڪہ دلشو شڪستے باش ...

اس ام اس عاشقانه

بـــــاختــــم...!!! تـــــا دلـــش راخـــوش کـــنم...!!! امـــا بـــرگ بــــرنده اش ســـــادگــيـــم نبـــود، "دل پــــــــــاکـــم"بــــود!!!

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

باید همین امروز ، همین ثانیه ، در همین لحظه به کسی که دوستش داری بگویی " دوستت دارم " تو که نمیدانی شاید فردا دیگر برای گفتن حرف دلت دیر باشد ! خـیلـی دیـر ! ! ! شارژ رایتل بعضیا یه جوری می گن چرا امروز سرحال نیستی که انگار تا دیروز تو برنامه صبح بخیر ایران، جلوی صف وایمیستادم نرمش می کردم !!

جدیدترین اخبار رایتل

از من مپرس تو را چقدر دوست دارم ... اگر بگویم به اندازه دنیا .. نیست .. من تو را به اندازه یک قطره آب دوست دارم .. وقتی محتاجش شدی .. میفهمی !

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

کاش منم یکیو داشتم که شبا تا بهش شب بخیر نمیگفتم خوابش نمیبرد...! . . . . . . . . . . . . . . . . اونوقت منم تا صب بهش شب بخیر نمیگفتم تا خوابش نبره جونش دراد از بچگی مردم آزار بودم :| برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﺳﯿﺎﻫﯽ ﻫﻢ “ ﺭﻧﮓ ” ﻫﺴﺖ . . . ﻣﺜﻞ ﺭﻧﮓ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻣﻦ !

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

درماندگی یعنی تو اینجایی، من هم همینجایم ولی دورم. تو اختیار زندگی داری... من زندگی را سخت مجبورم... کارت شارژ رایتل ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿـــﺮﻭﯼ ﺣــﻮﺍﺳــﺖ ﺑﺎﺷـﺪ ... ﺣﺘﻤـــﺎ ﺧﺪﺍﻧﮕﻬــﺪﺍﺭ ﺑﮕـــﻮﯾﯽ ... ﺗﺎ ﺧــﺪﺍ ﺣﻮﺍﺳــﺶ ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘــﺮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻫــﺪ ... ﺁﺧﺮ ﻣﯿﺪﺍﻧـــﯽ ! ﺧـــــﺪﺍ ... ﺑﻪ ﻫــﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﻣـــﺮﺍ ﺭﻫــﺎ ﮐــﺮﺩﻩ ﺍﺳــﺖ...

آخرین اخبار همراه اول

همراه اول

مدیرعامل همراه اول گفته اختلال در وایبر به خاطر تغییرات مدیریتی در وایبره !!! من : الفاتحه فیلترچی : پس ما چی وزیر ارتباطات : پول وده بیاد

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

مدیرعامل همراه اول : در هیچ جای دنیا نرم‌افزارهای موبایلی به مانند ایران تا این حد آزادانه فعالیت نمیکنند

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

*صدوقی: -در بهمن 92 تعداد گوشی های هوشمند شبکه همراه اول سه میلیون دستگاه بوده و در سال 93 به 16 میلیون اسمارت فون رسیده

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

نصرالله جهانگرد، نماینده دولت در هیات مدیره مخابرات، به مجمع عمومی همراه اول آمد.

پیامک های همراه اول

با آرزوی بهترینا برای شما در سالروز تولدتان.در ضمن قبض ماه پیش را پرداخت نکرده‌اید لطفا سریعتر در راستای تسویه حساب اقدام بفرمایید.همراه اول

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

با بودجه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در سال ۹۴ همراه اول ۷ هزار سایت نسل ۳ و ۴ و ده هزار سایت وای‌فای آفلودینگ برپا خواهد کرد

متن های در مورد ایرانسل و شارژ ایرانسل

آیا از صبح تا شب در اینترنت علاف هستید؟ آیا هر روز شما مثل روزهاى دیگر است؟ آیا از لاین به وایبر و از وایبر به واتس آپ می رروید؟ . . . . . ما به شما بسته های اینترنتی ایرانسل و رایتل را معرفی می کنیم ما مشاهده قیمت آن ها خود به خود منصرف خواهید شد "صبح تو کافی نت بودم دختره مموری آورده میگه لطفا برام آهنگ پیشواز بریزید!!!!! . . . . . . . . هیچی دیگه ! کافی نتیه با سر رفت تو مانیتور الانم توی کماست ایرانسل هم اعلام کرد ب خاطر این عمل دکل های خود را سر و ته میکنه"

اس ام اس جدید ایرانسل

بدبخت اگه من بت اس ندم کی میده؟ :| هیشکیو نداری بیچاره... تقصیر منه که هواتو دارم ... خاک بر سرت... -___- . . . . . . . . . خشم ایرانسل

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

شارژ هزاری رایگان ایرانسل ارسال عدد 11861434 به شماره : 7108 بعد ارسال EM به همین شماره فقط تا ۱۲ شب فرصت داره سریع بزنین تا تموم نشده فقط وقتی شارژ گرفتی L را ب همین شماره بفرست

جملات در مورد ایرانسل

یعنی موبایل دختر دختر خالم که ۳سالشه بیشتر از موبایل من زنگ میخوره ! ایرانسل اس ام اس داده مشترک مورد نظر سرتو بزار زمین بمیر …

خرید شارژ ایرانسل

شارژ رایگان ایرانسل نامحدود ارسال کد 11434774 به 7108 بعد ارسال em به 7108 شارژ رایگان همراه اول نامحدود تا 31خرداد تمدید شد ارسال کد 662733020 به 205079 بعد ارسال 1000 به 662733020 تو ایرانسل، به هرکی شانسی زنگ بزنی صد در صد جنس مخالف مجرده ! اصن ردخورد نداره ^_^ تو ثابت و همراه اول، به هر شماره ای زنگ بزنی یه مرد گنده ست یهو داد میزنه کیه؟ تا بیای بگی ببخشید اشتباه گرفتم خودتو خیس کردی :||||

روش خرید شارژ

دلها از سنگه ، دنیا بی رنگه ، اینجوری به گوشیت نگاه نکن ، دلم برات تنگه !

فکر کنم
به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد
از چشم
اشک می آید …

دوستی ما شبیه باران نیست که گاهی می آید و گاهی نمی آید ، دوستی ما شبیه هواست ، گاهی ساکت ، گاهی طوفانی اما همیشه در اطراف ماست .

اس ام اس خیانت جدید و نامردی

هرچه می دوم ، با گمان رد گام های تو گم نمیشوم ، راستی در میان این همه اگر ، تو چقدر بایدی ! کمی از غصه هایم یاد بگیر که وقتی بودی با فکر رفتنت و وقتی رفتی با فکر برنگشتنت همراه من ماند ! دوستم قلبی اگر باشد دعایت می کنم / جان اگر خواهی فدایت می کنم / با تو ام ای گل ، تو تنها نیستی / گوش کن زیبای من ، هر شب صدایت می کنم . امشب غم تو در دل دیوانه نگنجد / گنج است و چه گنجی که به ویرانه نگنجد / تنهاییم امشب که پر است از غم غربت / آنقدر بزرگ است که در خانه نگنجد . من پر از حرف سکوتم / خالیم ، رو به سقوطم / بی تو و آبی عشقت / تشنه ام ، کویر لوتم . آنجا که چشمان عاشقی برای انسانی اشک میریزد ، زندگی به رنج کشیدنش می ارزد . شنیده ام که به جنگل قدم گذاشته ای ، پلنگ وحشی من خوش به حال آهو ها .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

یه شاخه گل رز میتونه باغ من باشه ، یه دوست باوفا هم میتونه دنیای من باشه ! شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم / شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم / تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم / تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم .

اس ام اس و پیامک خیانت

آنجا که چشمان عاشقی برای انسانی اشک میریزد ، زندگی به رنج کشیدنش می ارزد .

شنیده ام که به جنگل قدم گذاشته ای ، پلنگ وحشی من خوش به حال آهو ها .

یه شاخه گل رز میتونه باغ من باشه ، یه دوست باوفا هم میتونه دنیای من باشه !

شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم / شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم / تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم / تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم .

اس ام اس تیکه دار 93

گفتی به ماه نگاه کن ، یاد من باش / به یاد لحظه های سرد من باش / انگار روز و شبم بی ماه نمیشه / به خدا یادتم بی ماه همیشه . یارانه ی محبت هاتو قطع نکن ، من زیر خط فقر مهربونیاتم ! کاش میشد گل چشمان تو را میچیدم و نما میدادم به اتاقم که پر از تنهاییست ، من به خود میگویم تو که آرامش احساس غم آلود منی ، پیش من میمانی ؟ من ناخدای عشقم ، مجنون آن دل تو / لنگر زده نگاهم ، امشب به ساحل تو . عشق یعنی خاطرات بی غبار / دفتری از شعر و از عطر بهار / عشق یعنی یک تمنا یک نیاز دوست داشتن ، ربطی به دیدن ندارد … آدم ها خدا را هم ، دوست دارند هنوز

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

دیگر بهار در سبد روزگار نیست / دیگر قرار نیست ، نه دیگر قرار نیست / شادم که زود می گذرد شادیم ، ولی / غم می خورم که هیچ غمی ماندگار نیست . بی پنجره ای ، غریبه ای در وهمی / عشق است اگر از آن نداری سهمی / فهمیدن عشق عاشقی می خواهد / یک روز بزرگ می شوی می فهمی .

پیامک و اس ام اس تیکه دار

دوست داشتن ، ربطی به دیدن ندارد …
آدم ها خدا را هم ، دوست دارند هنوز

دیگر بهار در سبد روزگار نیست / دیگر قرار نیست ، نه دیگر قرار نیست / شادم که زود می گذرد شادیم ، ولی / غم می خورم که هیچ غمی ماندگار نیست .

بی پنجره ای ، غریبه ای در وهمی / عشق است اگر از آن نداری سهمی / فهمیدن عشق عاشقی می خواهد / یک روز بزرگ می شوی می فهمی .

اس ام اس غمگین زیبا

عشق یعنی توفیق اجباری و فرو رفتن در آبی که عمقش را نمیدانی . نه بلبل خواهد از بوستان جدایی / نه گل دارد خیال بی وفایی / اگر گفتی مرا الان چه حالی است / میان قلب من جای تو خالی است . میخوام اسمتو با صابون رو ابرا بنویسم تا وقتی بارون اومد همه کف کنن . یک نامه پر از ماه و تو را دارم یاد / در پاکت گل گذاشتم دادم باد . اس ام اس غمگین اگه روزی خواستی بگی دوست ندارم ، آروم آروم بگو تا آهسته آهسته بمیرم . والله اسمش زنگ تفریح بود . . . ما که همش توش مشق های ساعت بعد رو مینوشتیم آه ، تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگین است . دل ، عشق پر از رنگ و ریا دوست نداشت / یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت / ای آینه دار خلوتم باور کن / اندازه ی من کسی تو را دوست نداشت .

اس ام اس غمگین

والله اسمش زنگ تفریح بود
.
.
.
ما که همش توش مشق های ساعت بعد رو مینوشتیم

آه ، تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگین است .

دل ، عشق پر از رنگ و ریا دوست نداشت / یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت / ای آینه دار خلوتم باور کن / اندازه ی من کسی تو را دوست نداشت .

اس ام اس دلتنگی زیبا

یک سبد دعای خوشبختی مال تو / دست من بود میگفتم همه ی دنیا مال تو . فرهادم و سوز عشق شیرین دارم / امید لقاء یار دیرین دارم / طاقت ز کفم رفت و ندانم چه کنم / یادش همه شب در دل غمگین دارم . تب و تابی داره با تو بودن ای حبیب / قلب خود را قربانی نمودن ای طبیب / در رهت جانی را ستودن ای شکیب / عاشق را معشوق بودن ای رقیب . زندگی یعنی گذر زمان و زندگی کردن یعنی به یاد آوردن خاطره های زیبا ، چه زیباست در مسیر زندگی ، زندگی کردن ، تنها تو را با آن به یاد می آورم . در چشمان کسانی که پرواز را نمی فهمند ، هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد . مشغول بازسازی جاده ی خاطراتم بودم تا وقتی دوباره خواستی برگردی ، پستی و بلندی های جاده اذیتت نکنه ، ولی یکدفعه چشمم به تابلوی فرسوده ی کنار جاده افتاد که روی آن نوشته بود : جاده ی خاطرات یکطرفه است ! اس ام اس دلتنگی صدایت برایم از عاشق بودنت می گوید ، نگاهت برایم از محبت و دوست داشتن می گوید ، اما بودنت گویا بهشت ماست . دیده در هجر تو شرمنده ی احسانم کرد / بس که شب ها گهر اشک بدامانم کرد / ماجرای دل دیوانه بگفتم با شمع / آنقدر سوخت که از گفته پشیمانم کرد . ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم ولی دیدم هیچ چیز تلخ تر از ندیدنت نیست !

اس ام اس دلتنگی

صدایت برایم از عاشق بودنت می گوید ، نگاهت برایم از محبت و دوست داشتن می گوید ، اما بودنت گویا بهشت ماست .

دیده در هجر تو شرمنده ی احسانم کرد / بس که شب ها گهر اشک بدامانم کرد / ماجرای دل دیوانه بگفتم با شمع / آنقدر سوخت که از گفته پشیمانم کرد .

ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم ولی دیدم هیچ چیز تلخ تر از ندیدنت نیست !

شعر عاشقانه و احساسی

نازنینم برای رسیدن به تو لحظه ها را سفر کردم اما تو به اندازه ی فاصله ها از من دوری . آسمان را ستاره زیبا می کند ، چشم را اشک و دل ما را یاد شما . شعر عاشقانه بیا در ساحل غمناک بودن ، برای لحظه ای یک رنگ باشیم / بیا تا مثل شب بوهای عاشق ، شبی هم ما کمی دلتنگ باشیم / رود روی ابر پاک و ساده باشیم / بیا هر وقت باران باز بارید ، برای گل شدن آماده باشیم . سنگ در برکه می اندازم و می پندارم ، با همین سنگ زدن ماه به هم می ریزد ، کی به انداختن سنگ پیاپی در آب ، ماه را می شود از حافظه ی آب گرفت ؟ عاشقی را از قلیان باید آموخت ، آتشی بر سر ، آهی ز دل و اشکی ز دامن دارد . عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور / نور یعنی یک سلام از راه دور .

شعر عاشقانه جدید

گل زیبای محبتت در دلم پژمرده / ز من چیزی نمانده جز تنی آزرده / با خیالت می گذرانم زندگی را / اما چه فایده زندگی هم بی تو مرده .

درد حرف نیست نام دیگر من است ، من چگونه نام خویش را صدا کنم !

سراغ کلبه ی ما را کسی جز غم نمی گیرد ، خوشا روزی که غم هم گم کند ویرانه ی ما را .

عاشقی اولش خوبه آخرش سخته / نیست کنارم ، رفته خیلی وقته .

متن های زیبای 93

دیگر هیچ زمینی را به امید مترسک به زیر کشت نخواهم برد ، چرا که من دیده ام یک آسمان کلاغ ، رقص باران را در کلام مترسک به ریشخند گرفته اند . متن های زیبا و مجبورم کند از روزهای سخت اشتباهم ۱۰ بار بنویسم ، جغرافیای بودنه تو مرز دریا رو فرا گرفته ، آنجا که تویی ماهی ها هم نمی توانند بیاین تا چه رسد به من ! تاریخ نشان میدهد تا قبل از اینکه به یادت بیاورم نبودی ! عاشق واقعی کسی است که معشوق خود را آزاد می گذارد تا خودش باشد ، در عشق اجباری نیست ، عشق یعنی امکان انتخاب به معشوق دادن ، برای آنکه کسی یا چیزی را به دست آوری ، رهایش کن . (اندره متیوس) خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ، خیانت می تواند دروغ دوست داشتن باشد ، خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ، خیانت می تواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد . (شکسپیر) عشق محدود خواهان تملک معشوق است ، اما عشق نامحدود فقط خواهان عشق است . به قلب دارم اینم تقدیم برای تو ، یک بار دیگه بگو دوست دارم تا بشنوم صدای تو .

متن های بسیار زیبا

ای همه غمگین اگر تنها شدی من با توام / خسته دل از هرکه ، هرجا شدی من با توام / گر به کنج بی کسی آمیخته ای با درد خویش / دلگران از مردم دنیا شدی من با توام .

عمریست زمانه در عذاب من و توست / گرمای زمین از التهاب من و توست / آن قصه که کهنگی ندارد هرگز / سوگند به عشق انتخاب من و توست .

یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه ، نام دارو : دوست دارم ، فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد .